Video pelajar dibelasah tersebar di internet

on Wednesday, 10 April 2013

KUALA LUMPUR - Sekumpulan samseng sebuah sekolah menengah kini tidak senang duduk apabila rakaman mengenai tindakan mereka membelasah seorang ketua kelas tersebar di laman sosial Youtube dan Facebook.

Video berdurasi 1 minit 32 saat bertajuk 'Ketua tingkatan kena belasah' itu dimuat naik sejak kelmarin memaparkan mangsa dipukul dan diterajang oleh empat pelajar di dalam sebuah bilik darjah. Kepala mangsa turut dihentak dengan tong sampah.



Kosmo! difahamkan, kejadian itu berpunca akibat rasa tidak puas hati antara salah seorang samseng tersebut dengan mangsa yang berusia antara 13 hingga 15 tahun itu.




Tinjauan di laman YouTube mendapati, video tersebut telah ditonton sebanyak 301 kali dan sedang rancak dikongsi di laman-laman sosial seperti Facebook dan Twitter.




Sumber


PERINGATAN: Kami tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.                        

                        

Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment

 
© AANS BLOG All Rights Reserved