yX Media - Monetize your website traffic with us

Monday 8 April 2013

SULIT: Gossip terbaru Mohamad Hasan


Posting kami bertajuk Mohamad Hasan ugut Najib?! mendapat dua reaksi berbeza daripada kumpulan atas pagar dan orang/pembodek/kuncu/belaan etc. Mohamad Hasan.

Komen yang baik dan menyokong Mohamad Hasan boleh di baca dalam posting kami yang dipautkan di blog dan FB Anak-Anak Negeri Sembilan (AANS) di sini. Terima kasih kepada Admin Anak-Anak Negeri Sembilan yang sudi meng'link'kan posting Paneh Miang. Tapi mano poie blog lamo AANS? Kono hacked ko?

Komen mencarut dan maki hamun yang boleh merosakkan nama baik UMNO/BN mungkin daripada penyokong Mohamad Hasan sendiri, boleh di baca di sinun.

Walaupun mungkin ado yang maghah ngan kami sobab selalu 'ngusik' Mohamad Hasan, tapi nak buek camno bilo oghang tak faham teknik 'provocation on physiological reactions', 'projective test' dan 'loyalty test' yang sering kami aplikasikan dalam kebanyakan posting. Yolah, bukan sumo oghang paham GSPS ni.



Tapi sekarang, moh kito bukak ceghito baru pasal Mohamad Hasan. Gossip yang baru berlaku, Isnin, 8 April 2013.

Hari ini Najib Tun Razak, Presiden UMNO dan Pengerusi BN telah memanggil 6 daripada 8 Ketua Bahagian UMNO Negeri Sembilan untuk berjumpanya di sebuah lokasi rahsia.

Hanya 2 Ketua Bahagian yang tidak dipanggil mengadap Najib iaitu Mohamad Hasan, Ketua Bahagian UMNO Rembau dan Hasim Rusdi, Ketua Bahagian UMNO Rasah.

Ramai anggota BN maklum bahawa senarai calon BN Negeri Sembilan masih belum dimuktamadkan hingga ke hari ini, walaupun Mohamad Hasan sebelum ini confident kobar yang konon senarai calon BN Negeri Sembilan dah muktamad.




Jadi apo spekulasi yang boleh kito buek daripado pertemuan Najib bersama 6 Ketua Bahagian UMNO Negeri Sembilan hari ini? Berkemungkinan...

1. Najib panggil 6 Ketua Bahagian UMNO N9 untuk menjelaskan mengapa Mohamad Hasan perlu diberi peluang sekali lagi untuk bertanding di DUN Rantau dan Najib akan cuba memujuk 6 Ketua Bahagian UMNO itu untuk menyokong pencalonan Mohamad Hasan; atau

2. Najib nak tahu perkembangan muktahir serta isu terkini tentang Mohamad Hasan daripada 6 Ketua Bahagian tersebut bagi mengukuhkan lagi keputusan yang bakal dibuat Najib; atau

3. Najib nak bagitau yang 6 Ketua Bahagian UMNO itu tidak akan disenaraikan sebagai calon BN PRU13 Negeri Sembilan dan proses pujuk-memujuk akan berlaku, atau

4. Memang ada agenda nak menjatuhkan Mohamad Hasan serta menafikan pencalonannya di DUN Rantau.

Mungkinkah kata-kata Mohamad Hasan, "Melainkan kalau ada perubahan saat-saat akhir itu saya tidak tahulah," seperti yang dilaporkan BERNAMA 2 hari lepas akan jadi kenyataan?

Kok Mohamad Hasan tak dicalonkan semulo, membazir yolah dio labur boli slot TV3 yang khabarnya kos untuk satu slot berdurasi 2 minit berharga RM48K. Jika satu slot kosnya RM48K...kalau 10 slot dah RM480K kan? Banyak tul duit Mohamad Hasan? Dah berapo slot MBNS keluar Buletin Utama TV3? Bak kato sahabat den, Mohamad Hasan very smart.

Apo-apo pun, warga Paneh Miang mengharapkan yang terbaik untuk Barisan Nasional Negeri Sembilan. Moga majoriti 2/3 BN akan dapat dikembalikan dan Negeri Sembilan kembali menjadi kubu kuat Barisan Nasional sepertimana PRU sebelum-sebelumnya.

Errr...penyokong Mohamad Hasan jangan meroyan plak yor! Hehehe...

Sumber


PERINGATAN: Kami tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.                        

                        

Share:

9 comments:

  1. nyamuk jdm ekau orang mano.buto ko mato kau.ke kau ni ghabun.takdo pembangunan.......cuba kau keluar dari tol seremban or portdikcson menghala ke seremban samo dah macam highway jalannya.cubo lak kau poi arah ke pilah.jalan bukit putus dah lurus kalau nak test luruskan lai jalan tu pun boleh gak.dalam seremban n senawang aja ada 5 ke enam pasaraya besar itu lom kira lai kilang.tah apo apo kau ni

    ReplyDelete
  2. Kesian Tok Mat.. Maghim ambik N9 daghi "SISO" oghang... pueh la dio nak menstabilkan keadaan N9 yang tak maju.. pehtu ni jam.. dikato pulak N9 tak membangun..

    ReplyDelete
  3. Abih madu sopah dibuang.. ini la manusio..

    ReplyDelete
  4. Bangang memasing.. Tgk betapo mmbngun eh N9 skang... Banggo den...

    ReplyDelete
  5. betulllll....walaupun saya bukan penyokong tegar politik....saya tetap suka MB kita sekarang...betapa maju nye n9 sekarang.....betapa cantik nye dekat lake garden tu..pekan PD dulu yg tak hapo namo eyh tu pun da banyak membangun...pilah pun samo....i like datuk mohamad hassan!

    ReplyDelete
  6. taak jadi MB pun boleh hidup somng hati dah projek bdr sri sendayan tengah On tuan tanah MB Propoties

    ReplyDelete
  7. Sukanya baca loghat org negori

    ReplyDelete
  8. Apo lak mcm ni calon calon BN N9?? Nak mampuih ko?

    ReplyDelete
  9. Hasim Rusdi Ketua UMNO Bah Rasah calon DUN Labu seorg pemimpin yg penipu...Duit Mayang di sapu eh, duit juara rakyat di sapu eh, duit SHAP diisapu eh...projek di bori lak pado kroni...girlfriend keliling pinggang..salah sorg eh dijanjikan nikah lopeh PRU 13..namo eh Izatul Ali..tokeh saloon..ibu tunggal dr Sendayan..dia x berani nak nikah skang takut jd isu smpi x tercalon..sorg lg jando anak 2..HR kek Park Royal..Mazila namo eh...sorg laei kontraktor di LBJ..dgr dah nikah tp dinafikan..osah handal Jawo nie..kalau x boto..suh Hasim Rusdi ni bersumpah...x heran la anak eh pun samo mcm bapak eh..ado lak ambik anak angkat belakang rumah eh..itu la cucu luar nikah eh..

    Bersumpah Hasim Rusdi kalau ni sumo x boto

    Sbb den ni dah ragu ragu nak undi ko ni

    ReplyDelete