Skirt Panjang Di Belakang, Pendek Di Depan… Rozita Dikritik Peminatnya

on Monday, 8 April 2013


Sejak kebelakangan ini, penampilan pelakon Rozita Che Wan atau lebih dikenali sebagai Che Ta semakin menjadi-jadi seksinya.

Sebelum ini penampilannya yang mengenakan skirt pendek yang dimuat naik oleh kekasihnya, Zain Saidin di akaun Instagramnya mendapat kritikan hebat peminat malah cara pemakaiannya itu turut menerima teguran daripada Naib Presiden Pertubuhan Jamaah Islah Malaysia, Dr Harlina Halizah Siraj.

Kali ini Che Ta tampil lebih berani mengayakan gaun pink yang singkat di bahagian depan dan meleret di belakang ketika bergandingan dengan penyampai trofi Shah Iskandar di ABPBH malam tadi.



Penampilannya itu turut menjadi bualan ramai apabila dia dikatakan tidak peka dengan sensitiviti masyarakat Islam serta pakaian yang dikenakannya itu tidak sesuai dengan dirinya yang hampir mencecah usia 40-an.




Mungkin Che Ta boleh muhasabah diri dan terima serba sedikit nasihat yang diberikan kepadanya supaya imejnya tidak lagi menjadi bualan hangat industri hiburan tempatan.

Sumber


PERINGATAN: Kami tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.                        

                        

Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment

 
© AANS BLOG All Rights Reserved