Peminat Tidak Puas Hati, Adi Putra Enggan Lagi Dicalonkan Untuk ABPBH?

on Monday, 15 April 2013


Semalam agak kecoh di dunia Twitter apabila para peminat tegar Adi Putra dengan keputusan jumlah undian yang di’umumkan oleh Berita Harian untuk Anugerah Bintang Popular 2012 baru baru ini.

Menerusi laporan akhbar semalam, Berita Harian mendedahkan yang Adi Putra menerima sekitar 24,000 undian manakala ada peminat mendakwa mereka sudah menghantar lebih 42,000 borang undian untuk pelakon itu.



Sebagai respons terhadap kekecohan ini, Adi Putra telah mengumumkan yang beliau tidak mahu lagi di’calonkan dalam mana mana kategori Anugerah Bintang Popular Berita Harian selepas ini.




“I love my fans, they are exclusive, value their heart and soul. i don’t want to be nominated in ABP, don’t want to break their heart”

Adi Putra turut membalas sokongan yang di’tunjukkan aktress Fauziah Nawi terhadap keputusan beliau dengan menulis, “Peminat memiliki saya, saya utk mereka, saya bekerja utk ibadah, bukan utk bertanding”

Sumber


PERINGATAN: Kami tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.                        

                        

Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment

 
© AANS BLOG All Rights Reserved