yX Media - Monetize your website traffic with us

Friday 12 April 2013

Pelajar Kes Buli SMK Tun Hussein Onn Ditahan Polis


Pelajar kes buli SMK Tun Hussein Onn Seberang Jaya ditahan polis. Kat bawah ni adalah gambar suspek utama yang terlibat memukul mangsa yang merupakan seorang ketua kelas. Ternyata tindakan pantas orang awam yang melaporkan video tersebut telah membuahkan hasil. Kini kesemua tiga pembuli dibuang sekolah setelah didapati bersalah dan kes akan disiasat mengikut seksyen 147 kanun keseksaan kerana kesalahan merusuh. Antara suspek utama adalah Munir Ismail (Foto Ditengah) yang memulakan pergaduhan dan memukul mangsa dengan teruk.

Pelajar Kes Buli SMK Tun Hussein Onn Ditahan Polis







Pergaduhan bermula apabila kumpulan ini tidak puas hati akibat tindakan ketua kelas melaporkan kumpulan pelajar ini membawa telefon bimbit ke sekolah. Rakaman yang tersiar di youtube menyebabkan tindakan kumpulan samseng ini dikutuk kerana dianggap tidak berperikemanusian.

Sumber


PERINGATAN: Kami tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.                        

                        

Share:

3 comments:

  1. peminat arsenal rupe nyer...hew3

    ReplyDelete
  2. masa buat tak ingat..dialah hero !!

    ReplyDelete
  3. Adakah aku harus rase kesian tgk muka 3 ekor nih???....bolih belah!!!!Padan muka ko org..tanggung lah sendiri..Jgn salahkan mak bapak!!!!

    ReplyDelete