Pakaian Seksi Rabecca Nur Al-Islam Jadi Perhatian

on Sunday, 7 April 2013


Sejak mendirikan rumahtangga dengan seorang duda anak dua, Nor Azam Datuk Sulaiman yang juga merupakan seorang peguam pada 14 Januari 2011, pelakon Rabecca Nur Al-Islam jarang muncul di mana-mana produksi drama dan televisyen.

Sebelum ini, Rabecca memang diakui terkenal dengan imejnya yang agak seksi apabila tampil di khalayak ramai.





Baru-baru ini, Rabecca ada memuat naik gambar terbarunya yang berpakaian agak menjolok mata dan rata-rata peminat mencemuh penampilannya yang seksi itu.




Semoga Rabecca mengambil serba sedikit teguran peminat kepadanya itu dan lebih berhati-hati selepas ini dengan pemilihan pakaiannya agar tidak lagi menjadi mangsa cemuhan orang di luar sana.

Sumber


PERINGATAN: Kami tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.                        

                        

Ranking: 5

{ 11 comments... read them below or add one }

Izwan Ikhmal said...

Namo yoo islam.....
perangai mcm kapir....
hahaha!


7 April 2013 at 17:51
Anonymous said...

namo tak terbawak dek badan bak kato ontuo2..


7 April 2013 at 17:57
Anonymous said...

Nk ssh ape nye.. Yg kne tggung dosa si azam 2.. Mampuih pi....


7 April 2013 at 18:21
Anonymous said...

tu husband dia ker???


7 April 2013 at 18:26
Apa apa je lah.... said...

Merosakan nama Islam jer....lebih baik boh jer nama Rebeca Lahanat


7 April 2013 at 19:14
Anonymous said...

tetek pun nampak


7 April 2013 at 19:32
Anonymous said...

Koi xpki bra tu


8 April 2013 at 01:36
Anonymous said...

kalau pakai seperti artis najwa latif ke, ana tasnim ke lagi elok...


8 April 2013 at 11:14
sha dyela said...

da die suke nk kai cm g2,n wt cane...huhuhu...


9 April 2013 at 08:17
Anonymous said...

bila ditegur...dibalas balik..seksi ke saya ni..saya rasa biasa2 jer..seksi itu hak saya..saya suka dengan apa yg saya pkai..tu semua pala hotak letak kat lutut..ada laki mcm dh x leh tegur..bila seksi kalah org omputeh..tp bila dah bertutup litup lain lak jd nya..kalah ustazah bila berdebat..itu lah fenomena artis malaysia skang ni...


9 April 2013 at 08:34
Anonymous said...

sian kat laki dia tu.bayar mahal2 untuk hantaran tapi kena kongsi dengan orang lain.dia kena bayar tapi kami semua tumpang sama...hahaha...


9 April 2013 at 21:26

Post a Comment

 
© AANS BLOG All Rights Reserved