yX Media - Monetize your website traffic with us

Tuesday 9 April 2013

Nabila Harap Isu Cium Lelaki Tidak Undang Kontroversi

KUALA LUMPUR: Pelakon Nabila Huda berharap tindakan spontannya mencium pipi kekasihnya, aktor Nas-T dan memeluk beberapa rakan artis lelaki lain ketika dia diumumkan pemenang Pelakon TV Wanita Popular, Anugerah Bintang Popular Berita Harian 2012 (ABPBH 2012) pada malam Ahad lalu tidak akan mengundang sebarang kontroversi.

Nabila atau nama penuhnya, Nabila Huda Suhaimi, 29, berkata, keadaan itu berlaku kerana perasaannya yang terlalu gembira apabila meraih anugerah tersebut dan meminta maaf jika ada pihak yang terasa dengan perbuatannya itu.



"Itu perbuatan spontan saya kerana gembira apabila diumumkan menang Pelakon TV Wanita Popular.

"Malah saya juga memeluk rakan-rakan artis lelaki lain seperti Fizz Fairuz dan Tomok kerana mereka sahabat lama yang tahu susah senang saya dalam industri seni ini.

"Tetapi sekiranya ada yang mahu mengata, saya tidak boleh nak berbuat apa-apa dan tidak kisah kerana saya tidak boleh tutup mulut orang. Ini adalah diri saya," katanya.

Sementara itu, Nabila berkata, dia bersyukur apabila hasil penat lelahnya dihargai peminat menerusi hadiah kemenangan yang diraihnya itu.




Malah, beritahu Nabila, kemenangan itu juga merupakan hadiah buat ayahnya, Amy (Search) yang sering terkena tempias kontroversi berkaitan dirinya.

"Saya memang tidak sangka boleh menang kerana tidak pernah mempromosi diri menerusi Twitter atau mana-mana laman sosial lain. Cuma saya hanya menunjukkan diri saya yang sebenar tanpa hipokrit dalam Twitter dan mungkin kerana itu juga para peminat senang dengan saya.

"Apa-apa pun, kejayaan ini juga membuktikan, walau apa pun kontroversi yang terkena pada diri, kerjaya lakonan saya tidak pernah terjejas kerana saya tidak mempunyai masalah disiplin dan sangat bekerja keras.

"Dan hadiah ini juga adalah untuk ayah, saya mahu membanggakan dirinya yang sering disoal macam-macam apabila saya dilanda kontroversi," ujarnya.

Sumber


PERINGATAN: Kami tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.                        

                        

Share:

0 comments:

Post a Comment