yX Media - Monetize your website traffic with us

Tuesday 16 April 2013

Isa ke Jempol. Tok Mat dan KJ kekal.



SEREMBAN 16 April - Menteri Penerangan, Komunikasi dan Kebudayaan yang juga penyandang kerusi Parlimen Jelebu, Datuk Seri Dr. Rais Yatim digugurkan dalam senarai calon Barisan Nasional (BN) Negeri Sembilan pada Pilihan Raya Umum Ke-13 (PRU-13).



Bekas Menteri Besar yang juga Pengerusi Felda, Tan Sri Mohd. Isa Abdul Samad kembali dicalonkan dan akan bertanding di kerusi Parlimen Jempol. Beliau dijangka menentang penyanyi Aishah yang mewakili Pas.




Manakala Menteri Besar, Datuk Seri Mohamad Hasan kekal bertanding di Dewan Undangan Negeri (DUN) Rantau manakala Ketua Pemuda UMNO, Khairy Jamaludin turut mempertahankan kerusi Parlimen Rembau.

Semua nama calon itu diumumkan Mohamad selaku Pengerusi BN negeri, di kediamannya di sini hari ini.

Sumber


PERINGATAN: Kami tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.                        

                        

Share:

1 comment:

  1. Dun Labu - Kalau kalah sobab Adun xbuek kojo. Orang menyampah.. Baik Adun dan anak buah samo jo, lopeh tokak masing2 ngan sedaro-maro.

    ReplyDelete