yX Media - Monetize your website traffic with us

Friday 11 November 2016

Misteri histeria di SK Pasoh 3 terjawap. Amat menyeramkan (Untuk bacaan 18 tahun ke atas)



JEMPOL – Sekolah Kebangsaan (SK) Pasoh 3 di sini diselubungi kejadian misteri apabila sebilangan murid tahun tiga, empat, lima dan enam diserang histeria pada pukul 9.15 pagi hampir setiap hari sejak Ogos lalu.

Lebih memburukkan keadaan, murid yang mengalami histeria menunjukkan perangai seperti harimau dengan mencakar-cakar dinding dan bergaduh sesama mereka setiap kali diserang histeria.

Situasi itu sekali gus menyebabkan kira-kira 24 guru dan 237 murid di sekolah berkenaan terpaksa berhadapan dengan detik yang menakutkan hampir setiap hari.

Yang Dipertua Persatuan Ibu Bapa dan Guru SK Pasoh 3, Yusof Mas Muda (gambar kecil) berkata, serangan histeria itu bermula dengan kejadian seorang murid perempuan mengadu sakit perut pada waktu rehat, 5 Ogos lalu.

“Murid itu kemudian diserang histeria. Situasi itu kemudian melarat kepada murid lain hampir setiap hari.

“Sekurang-kurangnya tujuh hingga lapan murid akan diserang histeria hampir setiap hari.

Kosmo! difahamkan, sekumpulan wakil Jabatan Pendidikan Negeri Sembilan mengunjungi sekolah itu pagi semalam untuk melakukan siasatan berhubung peristiwa itu.

Sumber

PERINGATAN: Kami tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.                        

                        

Share:

0 comments:

Post a Comment