yX Media - Monetize your website traffic with us

Monday 11 April 2016

Suami Panjat Kereta Gara-Gara Terlafaz Talak Dapat Perhatian Pemilik Pasukan Bolasepak Real Madrid (bersama video)



GARA-GARA terlafaz talak, seorang lelaki menyesal tak sudah hingga sanggup bertindak nekad ‘bergayut' di kenderaan yang dipandu oleh seorang wanita dipercayai bekas isterinya, dengan harapan wanita itu menerimanya kembali.

Menerusi rakaman video yang kini mendapat lebih 6,000 perkongsian di media sosial, lelaki itu dilihat sanggup memanjat kereta yang masih bergerak dan enggan turun walaupun pemandu berulang kali menyuruhnya berbuat demikian.




Jelas kedengaran, lelaki tersebut merayu pemandu agar keluar sambil mengetuk cermin kereta.

Beberapa minit kemudian, penduduk sekitar dilihat mula campur tangan dan meminta lelaki terbabit turun dari kereta lalu dia dilihat seakan memberitahu ‘ini urusan rumah tangga’.

Rata-rata netizen yang menonton rakaman video ‘suami bergayut’ ini melahirkan rasa simpati kepada kedua-dua pihak namun kebanyakannya menyalahkan tindakan si suami yang dikatakan gila talak.

“Watch out every single words yang keluar dari mulut…pengajaran ye macam ni rupenye gile talak,” tulis Mis Bie Ballerina.

“Pendek kate kerana MULUT lelaki nie dia gile talak. Dan kerana MULUT perempuan tu mencarut ramai kecam. So kat sini. Jaga mulut. Telajak kereta kau bole jalan, reverse, jalan, reverse macam dalam video nie tapi kalau dah telajak kata? Lu pikior lah,” kata Nur Amira.

Talak memang mudah diucap namun bahana selepas ia diungkapkan kadangkala tidak tersangka oleh ‘pelontar’ talak itu sendiri, jadi hati-hati kerana ia membabitkan hukum agama.

Sehingga sekarang lanjutan kes ini belum diketahui namun diharapkan ianya sudah diselesaikan secara baik.

Sumber

PERINGATAN: Kami tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.                        

                        

Share:

0 comments:

Post a Comment