Video sex Stopa Ali adalah FITNAH jahat UMNO!

on Friday, 12 April 2013

Setelah mengkaji secara mendalam isu video sex Stopa Ali, admin mendapati ia adalah fitnah jahat UMNO. Perhatikan gambar sebenar dan gamba di edit oleh puak UMNO. Jahat sungguh kamu ni









PERINGATAN: Kami tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.                        

                        

Ranking: 5

{ 17 comments... read them below or add one }

Anonymous said...

tapi jangan edit gambar seluar dalam depan buat roti canai,,tak logik langsung,,,,,,,


12 April 2013 at 19:24
Anonymous said...

haha...tebar spender ke, tebar roti 2? fail....


12 April 2013 at 19:27
Anonymous said...

nampak sgt yg kiri tu di-edit..sape buat jahat kt saper sebenarnye nie??hahahaha fail!!!!


12 April 2013 at 19:34
Anonymous said...

bodo punya tuan blog x reti mana 1 btl ngan x...pale hotak sape tebar roti canai pkai spender?


12 April 2013 at 20:06
Anonymous said...

Xpaham boto den.. Mano stu yg boto ni?


12 April 2013 at 20:07
Anonymous said...

Ls..kalau gmbr blh la edit..ni video laa..bergorak2 deh.bangang nyo admin..


12 April 2013 at 20:13
Dek Wan said...

hahahahahahahahahaha


12 April 2013 at 20:25
baharudin said...

jangan terus percaya selagi tidak dikaji dan disiasat...tapi jangan pulak tidak disiasat dan dikaji... tapi gambar kat atas tu memang sinis lah...


12 April 2013 at 20:43
baharudin said...

jangan terus percaya selagi tidak dikaji dan disiasat...tapi jangan pulak tidak disiasat dan dikaji... tapi gambar kat atas tu memang sinis lah...


12 April 2013 at 20:44
Anonymous said...

jgn cakap admin ni bangang...pikirkan dgn mendalam! Terbaikk admin!


12 April 2013 at 21:16
Anonymous said...

yg nak disampaikan oleh tuan blog nok suruh mung mikir , """teknologi"""


12 April 2013 at 21:18
Anonymous said...

terbaik admin! ado jugak yg bangang ghupo ey, bondo camtu pon sonang bona kono troll. cubo pikir leklok...ahahaha.. XD


12 April 2013 at 22:34
Anonymous said...

Tak logik btul gamba sebenar tu..camne plk tayang sluar dlm dpn roti canai..hahahahahaaaa..


13 April 2013 at 00:25
Anonymous said...

http://www.watanharian.my/?p=902


13 April 2013 at 01:45
Anonymous said...

jgn la percaya bulat2 apa yg dipaparkan. Dlm politik, semua berkemungkinan... Siasat dan terus siasat. Jgn terus menghukum si pelaku dan juga jgn terus menuduh org lain yg menyebabkannya..


13 April 2013 at 12:34
Zulyadi Husin said...

itu bukan bodoh namanya kawan. itu perli secara x langsung. hehehehe.... nnt confirm diorg kata edit jugak. so, lbh baik ckp skrg


13 April 2013 at 15:09
Sofian Hashim said...

The art of sarcasm~


15 April 2013 at 08:42

Post a Comment

 
© AANS BLOG All Rights Reserved