UNTUK BACAAN DEWASA 18SX: Ramai Betul Yang Bagi Perhatian Pada Spender Mustafa Ali

on Sunday, 14 April 2013


Kesian Mustafa Ali…walaupun dah jelas tapi tak nak mengaku namun itu tidak bererti orang akan percaya cakap beliau.

Kalau muka seiras tapi orang lain, takkan suara pun sama.

Tak payah nak nafi-nafilah dan guna skrip Anwar Ibrahim, kau dua-dua orang sama ajelah.

Dah terang, jelas…nak menafikan.


















Wan Azizah dan Nurul Izzah pun harap bertudung macam beragama, tapi berterusan mempertahankan tindakan salah Anwar Ibrahim….keluarga sakit.

Apa pun, berbalik kepada Mustafa Ali, sekarang ni tengah hot orang memperkatakan mengenai spender putih beliau.

Spender beliau mendapat lebih banyak perhatian daripada isu berzina itu sendiri.

Tapi, memang lawak la…saiz spender boleh tutup bumbung kereta.

Setakat ini belum ada lagi macai pembangkang yang membuat perbandingan saiz spender Mutafa Ali dengan saiz dalam video itu.

Jangan Mustafa Ali buat sidang media (PC) membariskan koleksi seluar dalam beliau sudah la.

“Tengok..mana saya ada spender putih saiz besar camtu…, saya punya semua g-string…oppssss PC tamat PC tamat,”.

Rasanya, pasaran spender putih akan meningkat kerana fanatik-fanatik PAS akan memborong warna kegemaran pemimpin mereka…ke itu fitnah?

Di Twitter siap ada hashtag #spenderstopa…kah kah kah

Inilah imej dan sikap orang-orang PAS. Depan lain, belakang lain…beberapa tahun dulu Anwar Aljuburi…sekarang Anwar my buddy…berjuang pasal Islam ke pasal nak sangat kuasa?

Sumber


PERINGATAN: Kami tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.                        

                        

Ranking: 5

{ 8 comments... read them below or add one }

Anonymous said...

kah kah kah kah...


14 April 2013 at 21:43
Anonymous said...

kah kah kah, gambar clear suara sama.. boleh kata lagi video palsu.. bangang


14 April 2013 at 22:32
Anonymous said...

bile kluar video mcm ni, ckp fitnah. cuba fikir, kalau itu adalah petunjuk dpd Allah yg Allah sendiri nak dedahkn perkara sebenar, amacam?
Allah membantu Islam, bukan membantu PAS. kalau betul, tetap betul. kalau salah, ckp la mcm mana pun, tetap SALAH.


14 April 2013 at 22:45
Anonymous said...

Cakaplah apa pun, buatlah apa pun tapi kenyataan biarlah PRU 13 yang menentukan siapa yang layak memimpin negara...


14 April 2013 at 23:57
Anonymous said...

betul atau tidak x payah la aibkan dia, korang suka ker aibkan orang? macam mana pula kalau allah aibkan korang kat akhirat nanti??


15 April 2013 at 00:36
Anonymous said...

Ceh kalau kena kat depa. Aibkan org lah. Tapi kalau kat najib ok aja. Bagussssss baguss


15 April 2013 at 23:47
Tiram Busuk Masam said...

Wahai Kawan2 semua... Ingat nak komen apa2 pun jangan sampai ada tuduhan2 liar yang mengatakan secara terang2ngan pihak tertentu yang buat video tanpa anda ada bukti yang kukuh mendakwa pihak tersebut yang mengada2kan video ini. Salah anda berbicara nanti anda sendiri yang akan "U cakap I Saman, U cakap I Saman!!!!"... Ingat saya nasihat kan je... nak komen bak kata pepatah, "talk daylight looking2, talk night hearing2"... TengQue...


16 April 2013 at 00:01
Anonymous said...

Dah lama dah....pati tu tak relevan dgn Islam.


16 April 2013 at 00:12

Post a Comment

 
© AANS BLOG All Rights Reserved