Punca Sebenar Kes Buli Ketua Kelas SMK Tun Hussein Onn

on Wednesday, 10 April 2013


Punca sebenar kes buli ketua kelas di SMK Tun Hussein Onn. Menurut laporan, kes tersebut berlaku kerana mangsa yang merupakan ketua kelas membuat laporan kepada cikgu tentang handphone yang dibawa oleh geng terbabit. Oleh kerana tidak puas hati, geng ini memukul mangsa dengan begitu teruk dan tanpa belas kasihan. Pelajar bernama Munir Ismail merupakan suspek utama kes buli di SMK Tun Hussein Onn. Ini adalah suspek yang memukul pelajar tersebut dalam klip video yang disebarkan.





Walau apapun alasan, tindakan tersebut adalah salah kerana memukul pelajar lain. Pihak polis telah pun mengambil alih kes buli tersebut dan semoga hukuman setimpal dikenakan kepada pelajar terbabit.

Gambar Munir Ismail Pembuli Atau Suspek Utama

Alamat Facebook:https://www.facebook.com/munir.ismail.92



Sumber


PERINGATAN: Kami tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.                        

                        

Ranking: 5

{ 10 comments... read them below or add one }

Anonymous said...

Pengajaran bagi semua pelajar sekolah..tapi tak pernah serik walaupun pernah berlaku sebelum ini...anak remaja tak pernah serik dan takut dengan masa depan bakal dihadapi..

Kaunseling semua pelajar sekolah dan ibu bapa untuk menanggani semua perkara buruk didalam mahupun diluar sekolah...


10 April 2013 at 17:40
Anonymous said...

antor jer kat sekolah juvana...baru taw langit tinggi rendah


10 April 2013 at 17:54
WANNIE YUSOF said...

Bila dah anta sekolah juvana baru la dia tau erti samseng ke tidak. Mau dia jumpa atuk lan todak pulak kat sana. Biar padan ngan muka dia


10 April 2013 at 17:59
kanda goo said...

nk sgt jd lan todak kn...ha,amik kaw!!!!ak rsa,kena kaji balik filem2 yg x ptot ditayangkn...bdk2 makin kuat meniru aksi2 daripada filem


10 April 2013 at 19:07
amal said...

i was also a victim. i was attacked by 1o++ female scums . sebab diorg ingt saya perampas. mintak simpang. kalau rebut beckham xpe juga. ni budah entah apa2. dok rok cetong


10 April 2013 at 19:08
Anonymous said...

nak sgt jd Lan Todak....hah d Henry Gurney dh realiti dh...jadi ar la jamban plok


10 April 2013 at 19:38
ariffin said...

nanti kau jumpa lan todak kat pusat pemulihan .......


10 April 2013 at 19:41
Anonymous said...

Err.. sila haramkan filem dan drama gengster n rempits.. termasuklah cerita cerita tahyul sekali.. tak ada faedahnya. terima kasih


10 April 2013 at 22:33
Anonymous said...

nak tunjuk sangat kehebatan sepak terajang anak orang, lepas ni patah riuk lah plak dikerjakan senior kat sekolah juvana nanti, barulah kena buku dengan ruas...baru tahu ilmu sepak terajang baru sejengkal jari tikus, paling tidak pun cacat seumur hidup...hahahaaa...baru hebat rakam dengan handphone masuk youtube


10 April 2013 at 23:47

Post a Comment

 
© AANS BLOG All Rights Reserved