yX Media - Monetize your website traffic with us

Tuesday 9 April 2013

PRU-13: Badrul Hisham umpama budak tidak habis pengajian - MB


SEREMBAN 9 April - Menteri Besar, Datuk Seri Mohamad Hasan hari ini membidas Pengerusi Solidariti Anak Muda Malaysia (SAMM), Badrul Hisham Shaharin umpama seorang budak yang tidak menamatkan pengajiannya di universiti.

Menurut Mohamad, kenyataan konon beliau membawa keluar dokumen penting kerajaan seperti didakwa Badrul Hihsam dalam satu ceramah di Senawang malam tadi.



"Adakah dia (Badrul Hisham) yakin sangat menang, bercakap seperti budak-budak yang tidak habis pengajiannya. Tiada apa yang hendak disorokkan kerana apa yang dilakukan selama ini dibuat secara terbuka," katanya dalam sidang akhbar selepas majlis makan tengah hari bersama ketua-ketua jabatan di Hotel Royale di sini hari ini.

Mohamad mengulas kenyataan yang dibuat Badrul Hisham dalam ceramahnya di Taman Melor, Senawang dekat sini malam tadi, kononnya Menteri Besar telah membawa keluar dokumen penting kerajaan sejak dua minggu lalu.

Mohamad yang juga Pengerusi BN negeri berkata, dakwaan yang dibuat oleh Badrul Hisham itu tidak masuk akal kerana semua dokumen kerajaan terletak di setiap jabatan yang menguruskan kemajuan negeri.




"Oleh itu pejabat saya tidak ada menyimpan sebarang dokumen, kerana ia pejabat Menteri Besar. Tidak timbul saya atau pegawai saya keluarkan dokumen tersebut daripada pejabat berkenaan," katanya.

Pada masa yang sama juga, Mohamad berpuas hati dengan prestasi yang ditunjukkan oleh kakitangan kerajaan sepanjang dua penggal beliau menjadi Menteri Besar.

Sumber


PERINGATAN: Kami tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.                        

                        

Share:

1 comment:

  1. klu cakap berfakta tak apa tapi klu cakap merapu baru tak habis belajar

    ReplyDelete