yX Media - Monetize your website traffic with us

Thursday 4 April 2013

Penjelasan Khairul Fahmi Apek Pemain Kelantan Sombong

Penjelasan Apek Khairul Fahmi isu pemain kelantan sombong. Baru-baru ni, telah tersebarnya foto peminat bersama beberapa pemain kelantan di sebuah restoran. Dalam gambar tersebut, seolah-olah beberapa orang pemain kelantan termasuk Apek sendiri tidak mahu untuk bergambar dengan peminatnya. Oleh itu, tersebarlah foto kontroversi mengenai isu seperti berikut dilaman sosial.

Isu Pemain Kelantan Sombong



Cuma nak cerita untuk tatapan bersama. Tengahari semalam (Khamis) saya dan keluarga berhenti rehat di r&r seremban utk makan. Alangkah gembira hati anak saya kerana berjumpa dengan pemain Kelantan iaitu Piya, apek , inderaputra sdg makan disitu. Apa yg saya kesalkan ialah sikap pemain ini sbb apabila diajak bergambar mereka palingkan muka. Inikah sikap pemain yg lagak bak superstar.Anak saya menyesal bergambar dan terus delete gambar mereka. Ini sbg ingatan kpd pemain bola iaitu jgn berlagak sbb liga malaysia bukanlah liga setaraf eropah atau asia. Saya puji pemain spt mahali, norazlan(selangor), azamudin, dan lain2 yg tidak sombong apabila jumpa peminat. Pesanan saya kpd pemain kelantan ni, jgn cepat lupa diri sbb populariti anda tidak kemana pun. – Gambar Dan Pendapat Salah Seorang Peminat di FACEBOOK

Ini Penjelasan Khairul Fahmi isu pemain kelantan dilabelkan Sombong

Menurut apek, mereka berada dalam keadaan tidak bersedia ketika gambar cuba diambil. Pada masa yang sama, apek turut menyatakan bahawa peminat tersebut ada mengambil gambar ketika wajah mereka dalam keadaan bersedia. Namun, dalam banyak-banyak foto yang diambil, foto yang mencetus kontroversi itulah yang disebarkan untuk menabur fitnah.






Petikan SMS apek dalam bahasa Kelantan

Sumber                                                  

Share:

0 comments:

Post a Comment