yX Media - Monetize your website traffic with us

Friday 12 April 2013

Lagi Skandal Seks, Kali Ini Video Mirip Pemimpin Tinggi PAS


KUALA LUMPUR: Akhbar tempatan bahasa Inggeris, The Star hari ini melaporkan terdapat skandal seks terbaru yang melanda Pakatan Rakyat.

Skandal dalam bentuk video klip tersebut mulanya dimuatnaik oleh blog politik Kedahan69ers.com pada jam 8.30 malam tadi didakwa melibatkan seorang pemimpin tinggi parti pembangkang.

Klip selama 4 saat itu memaparkan seorang lelaki mirip pemimpin tinggi PAS sedang memakai seluar dalamnya sambil duduk di tepi katil di dalam sebuah bilik yang kelihatan seperti bilik hotel.



Lelaki tersebut hanya memakai sehelai singlet putih.

Menurut The Star lagi, pada jam 9.04 malam, blog Medan Info Kita pula memuatnaik klip video yang berdurasi 25 saat.

Sebagai tambahan dari video awal, klip 25 saat tersebut memaparkan lelaki tersebut di dalam bilik yang sama bersama seorang wanita berserta paparan skrin kedua-dua mereka secara berasingan sedang memakai baju.

Menurut sumber dari blog tersebut, klip itu dirakam menggunakan kamera tersembunyi yang diletakkan berhadapan katil di dalam bilik itu.

Pada jam 11 malam, blog itu memuatnaik beberapa lagi paparan skrin dari klip video itu, kali ini menunjukkan mereka membuka baju, mengadakan hubungan seks dan akhir sekali, memakai semula baju.

Blogger kontroversi terkenal Papa Gomo juga memuatnaik gambar-gambar dari klip tersebut yang menunjukkan wanita terlibat memakai tuala dan lelaki mirip pemimpin tinggi parti PAS memakai singlet putih dan seluar putih.

Sementara itu, polis Terengganu telah merampas 16 keping VCD klip video hubungan seks lelaki mirip ahli politik PAS.

The Star melaporkan video tersebut diedarkan bersama gambar-gambar bogel lelaki tersebut di Jalan Sekolah dan Taman Hidayah di Besut, Terengganu pada jam 7.40 pagi semalam.






Ketua CID Terengganu Asisten Komisioner K. Manoharan berkata VCD tersebut berserta gambar diletakkan di dalam sampul surat.

Penduduk kampung memberitahu polis beberapa lelaki tidak dikenali bertindak mengedar klip video tersebut.

"Kami menghantar beberapa orang anggota untuk merampas VCD tersebut," kata Manoharan.

Beliau juga berkata setakat ini tiada tangkapan dibuat dan pihak polis meminta kerjasama orang awam untuk membantu siasatan.

Sumber


PERINGATAN: Kami tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.                        

                        

Share:

4 comments:

  1. bodoh dan hanjeng punye pemimpin pas. baek undi bn.

    ReplyDelete
  2. Ko tau mne ni pmimpin pas..umgok ni dh xde modal..bnda lucah la mainan dorg..siasat dlu bru tduh..nnti aku tkt ko x smpt mntak maaf sblm mti..

    ReplyDelete
  3. pemimpin pas ni...kepala buto ko pas.gunakan agama untuk raih undi.kimak

    ReplyDelete
  4. muka sebijik pemimpin pas boleh nak nafikan... ohhh mgkn mcm cite face-off yg joh travolta & nicholas cage tu... huahuahua... makin menjadi2 la maki hamun cai2 pakatan haram jap lg ni.

    ReplyDelete