Gambar Seksi Rozita Che Wan ABPBH 7 April 2013

on Monday, 8 April 2013


Gambar seksi Rozita Che Wan di ABPBH 2012 pada 7 April 2013. Che Ta adalah antara artis wanita yang paling kontroversi dan seksi pada malam tersebut. Pada sesi kedatangan di karpet merah, Rozita digandingkan dengan pasangan kekasihnya iaitu Zain Saidin. Pasangan ini juga merupakan artis yang paling awal datang ke Majlis ABPBH pada hari tersebut. Bukan sahaja datang awal, malah pakaian Che Ta turut jadi tumpuan oleh para hadirin dan media.

Gambar Di Karpet Merah Rozita Che Wan Dan Zain Saidin





Gambar Rozita Ketika Penyampaian Anugerah ABPBH 2012



Sumber





PERINGATAN: Kami tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.                        

                        

Ranking: 5

{ 16 comments... read them below or add one }

mohd shukri mohd nor said...

Artis tajaan UMNO,kerajaan yg membenarkan benda ni terjadi ,xberdosa kah kita mengundi kerajaan mcm ni...u all ada otak,u blh fikir sendiri.....


8 April 2013 at 11:32
Anonymous said...

Pelik..ada ke umno declare dia taja artis ni.isu pakaian adalah hak individu. Dosa pahala urusan dia ngan tuhan.kita hanya disuruh menegur. Jika teguran tidak diterima sapa kita nak paksa dia. Biar allah yg menentukan nasib dia di akhirat kelak..


8 April 2013 at 11:55
Anonymous said...

ni le namenye tua xreti bahasa.... xtawu mane buruk dan baek .... meluat tgk..


8 April 2013 at 12:17
Ezuan Ruzi said...

Ntah syukri ni...tetibe lak msok psal umno? Abis kalo ank ko tetibe kluar pekan pkai cmtu...n balik pakai tdong..ko na ckp tajaan umno jgak la?


8 April 2013 at 12:29
Ezuan Ruzi said...

Ntah syukri ni...tetibe lak msok psal umno? Abis kalo ank ko tetibe kluar pekan pkai cmtu...n balik pakai tdong..ko na ckp tajaan umno jgak la?


8 April 2013 at 12:30
Azronul Azhar said...

Sangat memalukan Rozita Che Wan ni pakai macam ni. Tak memberikan apa-apa pun manfaat kepada masyarakat. Henti-hentikan laa pakai-pakaian macam ni Rozita, kubur dah kata mari, rumah dah kata pergi.


8 April 2013 at 12:42
Anonymous said...

mari kita sama2 tolak seksi utk mengelak seksa


8 April 2013 at 12:46
Anonymous said...

Kalau lg singkat baju tu kan lg syok tgok...alang2 nk tayang baik tayang btl2! Dosa tetap dosa


8 April 2013 at 13:29
Anonymous said...

Jgnlah menunjukkan sgt kebangangan diri tu..


8 April 2013 at 13:46
Anonymous said...

Sayg pun x tahu nak cakap apa dgn cik Ta ni,rasanya dah byk org tegur...kini terpulanglah org yg ada kuasa atau authority..kementerian penerangan dan kementerian hal ehwal agama..,.,dulu mash ingat lg dlm era 80an.,org berpakaian sebegini di 'gam' dari aktiviti seni.


8 April 2013 at 14:03
Anonymous said...

Bodoh pnye shukri. Mcm org tk bljr agama. Apa kene mengene pakaian org lain dgn parti. Tk cukup ilmu didada nk mengajar org pulak.


8 April 2013 at 15:49
Anonymous said...

Bodoh pnye shukri. Mcm org tk bljr agama. Apa kene mengene pakaian org lain dgn parti. Tk cukup ilmu didada nk mengajar org pulak.


8 April 2013 at 15:51
Tok Merah said...

Elok le tu, esok sape nak bimbing sape. Zain Saidin tu bakal le jadi suami DAYUS, biarkan Rozita pakai mcm tu. Eh lupa, Zain Saidin tu bukan pure Melayu, patut dia tak kisah. Kerana tak suka orang tegur, sanggup instagram di OFF kan.


8 April 2013 at 17:34
Anonymous said...

Org tuo xsoda diri makin ditogor makin menjadi........


9 April 2013 at 12:13
Anonymous said...

mohd shukri mohd nor apa kata saya pula cakap ni artis tajaan PKR,PAS,DAP kerajaan yg membenarkan benda ni terjadi ,xberdosa kah kita mengundi kerajaan mcm ni...u all ada otak,u blh fikir sendiri.....u ada otak u pikir lah sendiri..tetiba lak nak babitkan hal politik..abih klau artis mulut celupar mcm abby abadi tu nak kira apa yer..bkn ker org tajaan Parti Pembangkang..kalau nak komen pasal politik pergi lah kat blog2 yg ada citer pasal politik..jgn jadikan diri kita hamba kebodohan orang lain..ada otak pakai ada akal fikir..


11 April 2013 at 10:36
Anonymous said...

Baju ada lining, sexy kebendanye? Matsaleh pon gelak sbb tak sexy..


25 April 2014 at 17:51

Post a Comment

 
© AANS BLOG All Rights Reserved