yX Media - Monetize your website traffic with us

Tuesday 9 April 2013

Enot Sedia Teruskan Hidup Tanpa Suami


KUALA LUMPUR: Pelakon Enot sedia meneruskan hidupnya tanpa suami, Zainul Abidin Mat Noor, 42, selepas merasakan kedua-dua mereka tidak lagi mempunyai keserasian dan persefahaman di dalam rumah tangga.

Enot atau nama sebenarnya Alliza Abdullah, 33, mengakui dia membuat keputusan memfailkan perceraian terhadap suaminya di Pejabat Agama Kajang awal Mac lalu selepas bertahun-tahun cuba menyelamatkan perkahwinan mereka.

"Ini sahaja jalan yang ada bagi menyelesaikan masalah kami suami isteri.



"Saya harap, dapat meneruskan kehidupan macam biasa selepas ini dan ingin bina hidup baru bersama anak-anak.

"Hidup mesti diteruskan. Cuma saya tidak boleh menceritakan punca hubungan kami retak," katanya kepada mStar Online.

Tambah Enot, proses tuntutan cerai masih lagi berjalan memandangkan Zainum telah menghilangkan diri sejak sebulan lalu dan sudah dua kali suaminya itu gagal hadir ke mahkamah.

Enot yang sebelum ini dikenali menerusi drama Mat Despatch dan Zainul telah bernikah pada 21 November 2008 di pejabat Agama Kajang dan tidak dikurniakan cahaya mata.

Ia merupakan perkahwinan kedua Enot selepas bercerai pada tahun 2006 dan mempunyai dua orang anak iaitu Andriana Balqis, 12 dan Ariana Qaseh Qistina, 6, daripada perkahwinan terdahulu.

Sementara itu, Enot berkata, selepas selesai kes penceraiannya itu, dia ingin memberi fokus sepenuhnya terhadap karier lakonannya bagi menampung kehidupannya dan anak-anak.




"Saya ingin membuat kemunculan semula tahun ini memandangkan tahun lepas tidak banyak kerja lakonan yang saya ambil.

"Bagaimanapun saya harap tidak ada lagi yang bertanyakan saya tentang isu (penceraian) ini. Berilah saya sedikit masa dan ruang untuk diri sendiri," ujarnya.

Sumber


PERINGATAN: Kami tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.                        

                        

Share:

0 comments:

Post a Comment