yX Media - Monetize your website traffic with us

Wednesday 17 April 2013

Cucuran air gagal bunuh bayi

Port Dickson: Seorang remaja perempuan bukan saja bertindak kejam dengan membuang bayi dipercayai baru dilahirkannya ke dalam lubang tandas, malah cuba melemaskan insan kecil itu dengan membuka paip air dalam kejadian di Dataran Sri Kemang, dekat sini, petang semalam.

Difahamkan, dalam kejadian kira-kira jam 3 petang itu, suspek dikatakan bersahaja keluar dari tandas awam dan sempat menoleh ke arah penjaga tandas yang menegurnya sama ada dia dalam haid selepas melihat seluarnya berdarah.



Mujur seorang wanita yang menggunakan tandas bersebelahan menyedari kejadian itu selepas melakukan pemeriksaan sejurus mendengar tangisan bayi berkenaan.

Wanita itu kemudian memaklumkan penemuan bayi berkenaan kepada suaminya sebelum mereka membuat laporan polis.




Penjaga tandas, Norfiah Norman, 46, berkata, dia dimaklumkan oleh wanita berusia 30-an itu mengenai penemuan seorang bayi perempuan di dalam lubang tandas dan hampir kelemasan.

Sumber



PERINGATAN: Kami tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.                        

                        

Share:

4 comments:

  1. kenapelah org yg berzina tu senang je nak melahirkan...
    kite yang punye suami ni,berjuang antara hidup dn mati masa nak melahirkan....ckckckck...

    ReplyDelete
  2. Time tgh sedap x ingat, pasni cipap ko tu busuk akibat berzina betina oi

    ReplyDelete
  3. klo xnak ank 2.. bg lah saya... saya nak ank tp Allah xbg... sesiapa tahu nak amk baby 2.. please bg tau saya... ;'(

    ReplyDelete
  4. dah lah brzina tu satu dosa...kau buang dia dh 2 dosa...kau bunuh dia lg...kt situ dh 3 dosa yg nko lakukn..wahai manusia...brtaubat lah...dekatkn lah dirimu dngn Allah...kesian sungguh bayi yg x brdosa tu...mcmana lah agaknya kalu dia tau masa kecil dulu ibu dia penah mmbuangnye...tentu hancur luluh hati dia sedangkn dia x brsalah....

    ReplyDelete