yX Media - Monetize your website traffic with us

Tuesday 9 April 2013

Bahaya Sushi


Siapa minat makan Sushi? Sushi ialah makanan daripada menu orang Jepun yang boleh dikatakan popular juga di Malaysia. Makanan yang dibuat daripada nasi dan makanan laut yang separuh masak dan yang tak masak langsung pun ada. Boleh dikatakan Supermarket atau Mega Mall mempunyai kedai menjual Sushi nie.



Sebenarnya saya bukan nak kongsikan resipi Sushi nie, tapi kesan akibat daripada kerap memakan Sushi nie. Gambar nie memang gambar lama, tapi oleh kerana entry nie dah di’delete, jadi saya nak post semula di sini. Tak salahkan? Jom, kita tengok apakah kesan khas akibat daripada sushi nie…



Ya! Inilah hasil daripada makan sushi… Ulat yang masih hidup dengan kaum kerabatnya. Mangsa nie pun masih hidup juga. Jadi, sekarang nie nak makan sushi lagi tak?




Dulu boleh dikatakan selalu jugak makan sushi nie… sekarang dah kurang… Hohoho…

Sumber


PERINGATAN: Kami tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.                        

                        

Share:

0 comments:

Post a Comment