yX Media - Monetize your website traffic with us

Tuesday 26 March 2013

[WAJIB TONTON] : RAKAMAN SULIT DITAYANG SEMPENA HARI POLIS 206!!! #OpsDaulat #ESSCOM

Keamanan yang rakyat nikmati pada masa kini bukan suatu keadaan yang hadir begitu sahaja. Ia hadir atas perjuangan dan pengorbanan anggota keselamatan yang sentiasa mempetaruhkan nyawa demi menjaga keselamatan negara.

Namun disaat kita sedang menikmati keamanan, ada pula pengkhianat yang cuba mengkucar-kacirkan negara demi memenuhi kuasa politik dan cita-cita jadi perdana menteri.

Seorang pejuang negara pernah berkata sebelum menghembuskan nafas terakhirnya, "Engkau maafkan dosa sebesar manapun mereka (orang Melayu) lakukan, tapi jangan sesakali engkau maafkan pengkhianat".



Jadi, pengkhianat ini memang dikeji perbuatannya. Kerajaan Melaka suatu ketika dahulu pun musnah angkara pengkhianat yang bergelar sebagai 'si kitol'. Kematian Saidina Uthman pun angkara pengkhianat yang menabur fitnah.

Pendek kata, pengkhianat ini dibenci oleh semua!.

Namun di Malaysia, pengkhianat ada tempat hingga dilantik sebagai ketua. Pengkhianat ini juga ada penyokong yang ramai. Malangnya, ramai juga yang percaya pengkhianat ini adalah 'anugerah tuhan' dan imam Mahadi.




Hebatnya pengkhianat ini, walau dibukti terlibat dengan aktiviti tidak bermoral. Pengkhianat itu tetap disanjung dan menjadi harapan jadi Perdana Menteri oleh orang-orang gila.

Inilah antara tanda-tanda dekatnya kita dengan akhir zaman...

Sebagai tanda terima kasih, kita wajar beri penghargaan kepada anggota keselamatan dan tunjuk keperihatinan kita terhadap jasa dan pengorbanan mereka apatah lagi yang telah terkorban.

Ingatlah, tanggungjawab mempertahankan dan menjaga keselamatan negara tidak hanya terletak kepada anggota keselamatan sahaja, sebaliknya terletak di bahu setiap rakyat.

Oleh itu, rakyat kena bersatu dan buru dalang pencerobohan di Sabah. Pengkhianat itu perlu diheret ke muka pengadilan secepat mungkin.

Terima kasih anggota Polis, Selamat Ulang Tahun Polis ke-26



Sumber                                                  

Share:

10 comments:

  1. pengkhianat negara jgn dimaafkan dn perlu dhapuskan sbb suatu hri nnti dia akn menghancurkn bumi Malaysia.dn masa depan ank bgsa akn tergadai begitu shj..

    ReplyDelete
  2. ulangtahun PDRM yg ke 206 lah bukan 26....

    ReplyDelete
  3. bangang tul statement ko...lau pendakwaan lum selelsai ko tak leh nak tuduh sapa2 jadik dalang ke pengkhianat ke...mcm penabur fitnah je perangai ko!!!Dajjjal!!!

    ReplyDelete
  4. Statement bodoh... rasakanlah azab fitnah.. hakim yg melepaskan org bersalah xkn mendpt dosa n azab.. tetapi hakim akan mendapat dosa n azab jika menjatuhkan hukum keatas org yg tidk bersalah.. inikn pula macai bodoh yg xtau apa2 menuduh org lain sesuka hati.

    ReplyDelete
  5. sape yg mengkhianat nih..sape yg baik sgtt dlm malaysia nih..pemimpin mane yg baek sgt tuh..pemimpin mane plak yg jahat sgt tuh..cakap la bagi terang dan jelas...jgn provokasi....bangsat dasar penakut....ptuiiihhhhh

    ReplyDelete
  6. typical meleis. Belum apa2 lagi dh tuduh macam2. Yang dh terang nyata cam Taib Mahmud tu x pulak dikecam. Eh, lupa lak Taib Mahmud tu pejuang Melayu lulz. Biarkan la dia kaya raya, asalkan Melayu terbela lulz

    ReplyDelete
  7. xpyah la nk btekak kt cni..juz respect n kenang je jasa mereka yg dh pergi..n satu lg pasni,xperlu la lg kte tuduh macam2 kt mereka yg terlibat dlm unit beruniform x kira la polis or tentera..kte kne ingat apa2 yg jdi kt malaysia,dorang la yg jd first line of defense kte..peace..

    ReplyDelete
  8. daripada telepas kt tangan cina DAP.lebih baik telepas kat tgn taib mahmud.ada jugak melayu kaya.kalau cina dah bolot semua apa yang melayu ade?.duduk la melopong.

    ReplyDelete
  9. heeeee... perang mulut tak guna,, masuk dewan mengundi.. pangkah mana yg kita nak.. lepas tu tengok... apa yang akan jadi...

    ReplyDelete
  10. biar la pemimpin korup, asal dia melayu.macai oh macai....

    ReplyDelete