yX Media - Monetize your website traffic with us

Thursday 22 December 2016

MB Negeri Sembilan tolak jawatan jadi Presiden FAM



SEREMBAN - Menteri Besar Negeri Sembilan, Datuk Seri Mohamad Hasan menolak saranan supaya beliau menjadi Presiden Persatuan Bola Sepak Malaysia (FAM) yang baharu.

Beliau yang juga Presiden Persatuan Bola Sepak Negeri Sembilan (PBNS) malah membacakan doa tolak bala apabila ditanya mengenai perkara itu oleh wartawan.

Mohamad turut menggesa mana-mana pihak yang berminat memegang jawatan Presiden FAM supaya memberitahu beliau untuk PBNS mencalonkan mereka.

"Saya yakin ada orang sesuai yang boleh dipilih untuk memimpin FAM demi masa depan bola sepak negara. Jika ada sesiapa berminat (menjadi Presiden FAM), beritahu PBNS boleh calonkan mereka," katanya.

Beliau berkata demikian pada sidang akhbar sempena Majlis Penyerahan Sijil Penyiapan dan Pematuhan Projek Pembangunan Menara Majlis Agama Islam Negeri Sembilan di sini semalam.

Sumber

PERINGATAN: Kami tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.                        

                        

Share:

0 comments:

Post a Comment