yX Media - Monetize your website traffic with us

Friday 10 June 2016

Foto Bersama ‘Abang Long Fadhil’ Tersebar, Siapakah Sebenarnya Gadis Misteri Hijab Bertattoo Ni?



Korang mesti kenal dengan seorang lelaki muka bertattoo kembali ke jalan yang benar tu kan? Lelaki tu jadi bualan orang ramai kerana latar belakang yang dahulunya dia seorang gangster tapi sebab pada satu hari dia mengalami mimpi yang menakutkan, dia terus bertaubat.

Semalam tersebar pula gambar lelaki yang diberi jolokan ‘Abang Long Fadhil’ bersama seorang gadis cantik berhijab tetapi mukanya turut dicacah tattoo. Foto tersebut telah tersebar luas di laman media sosial dan gadis itu dikatakan pasangan Abang Long Fadhil tu. Eh betul ke? Akhirnya kami tahu gadis itu sebenarnya..


Foto di bawah ni jadi sebutan orang ramai.. Manisnya



Foto di atas telah mendapat perkongsian lebih dari 1k. Ramai kaum lelaki yang tertarik dengan kecantikan gadis tersebut.



Tapi sebenarnya..




Ini gadis hijab ‘bertattoo’ tersebut



Haa ini lah gadis sebenar disebalik foto bersama ‘Abang Long Fadhil’ tersebut. Namanya ialah Fyka Sam dan berasal dari Johor Bahru. Dia juga mempunyai seramai lebih 14k di Facebook. Ohh ye ke. Terjawab sudah persoalan. Huhu

Sumber

PERINGATAN: Kami tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.                        

                        

Share:

0 comments:

Post a Comment